Analisi di i mutivi per quessa i ligami di cable sò faciuli di rompe

A cravatta di cable hè una necessità di ogni ghjornu assai cumuna.Hè raramente utilizatu in i tempi ordinali è raramente presta attenzione à i motivi di a rottura di i ligami in usu.

Prima di tuttu, a rottura di a cravatta di u cable deve risponde à e seguenti esigenze

1. A resistenza à a bassa temperatura di u nylon 66 stessu hè relativamente poviru, è hè normale chì si rompe quandu u clima hè friddu in l'invernu.Se vulete risolve stu prublema, pudete aghjunghje alcune materie prime chì sò relativamente resistenti à a bassa temperatura è avè una megliu cumpatibilità cù u nylon 66. O rimpiazzà a longa catena di carbonu di nylon cù una megliu resistenza à bassa temperatura.Avemu materiali per risolve a rottura invernale di i filati di nylon 66

2. Ùn pensate micca chì i granuli finamente imballati sò materia prima pura.A maiò parte di elli sò prudutti mudificati di granulazione secundaria.Inevitabbilmente subiranu parechje forme di taglioli à alta temperatura.A struttura molekulari di a materia prima stessa hà subitu grandi cambiamenti, è a prestazione hè stata ridutta da a maiò parte di a degradazione, l'ossidazione, etc. I ligami di cable di nylon anu da assicurà a so flessibilità.Di solitu u nylon hà un tassu di assorbimentu d'acqua di 3-8%.Quandu a struttura molekulari hè distrutta, ùn importa micca a manera di coccia, altri metudi d'absorzione d'acqua sò inutili, chì determina a so fragilità.Di sicuru, hè faciule di rompe;

3. U rapportu trà u prucessu di muffa injection hè dinù assai impurtante.Per a cunvenzione di u funziunamentu è u funziunamentu simplice, aumentendu a temperatura di u barile, accelerà u tempu d'iniezione di l'injezione, etc., ci saranu ancu prublemi di qualità in u corpu di u cable tie., Certi sò pieni di vuoti insatisfactori, è cusì.Ci sò parechji tippi di materia prima di nylon.Sceglie u sistema flexible apprupriatu, cum'è unicu 6, etc. à esse usatu inseme;u prucessu di stampa iniezione deve esse strettamente limitatu è ottimisatu;per evitari danni di trasfurmazioni eccessivi à e materie prime.In generale, hè una migliione meticulosa è mirata da a materia prima è u prucessu di stampatura à iniezione.

riassume,
Dipende da a situazione specifica.S'ellu hè una cravatta di cable di nylon di piccula dimensione, hè faciule da rompe s'ellu hè tiratu troppu duru durante l'usu;s'ellu ùn ghjunghje micca à a tensione normale, hè faciule di rompe, allora ci hè un prublema cù a qualità di u cable tie stessu (alcuni sò fatti di materiali riciclati è novi materiali).Generalmente micca);Ci hè ancu usu in i lochi bassu temperatura è relativamente secchi, i ligami di cable ordinariu sò faciuli di rompe (perchè i ligami di cable sò relativamente fragili à questu tempu, è a perdita d'acqua hè più veloce), allora duvete spiegà à u fabricatore quandu compru Sceglite un cravatta di cable cù una durezza megliu secondu l'ambiente di usu.


Tempu di Postu: Aug-17-2022
Chat in ligna WhatsApp!