Metudu di installazione di cunghjunzione di cable impermeabile è precauzioni

1.Secunnu a specificazioni mudellu di cavu junction waterproof, a qualità di i materiali di cunnessione hè usatu.Oghje, a qualità di i materiali di u cable joint hè ancu irregulare.Tuttavia, per assicurà a qualità di u cunnessu di u cable, hè cunsigliatu per ùn esse micca prezzu.Hè megliu di sceglie u materiale di u fabricatore di cable joint cun una fiducia di qualità.

2.It hè megliu micca di sceglie i ghjorni piovosi quandu a stallazione di cable joint waterproof, 2.because l'entrata di l'acqua in u cable hà da affettà seriamente a vita di serviziu di u cable, è ancu un accidentu di cortu-circuit serà ancu accadutu.

3.U tubu di ramu ùn deve esse troppu duru quandu pressatu.Finu à quandu hè pressatu in u locu, ci saranu assai punti elevati dopu a sfracciatura.Questu deve esse appiattitu cù un cuteddu.

4.A dimensione di u cable shrinkable friddu deve esse fattu strettamente secondu u drawing, soprattuttu quandu u sustegnu in u tubu riservatu hè disegnatu, è attenti.

5.Trattamentu schermu semiconductor internu.Quandu u connettore di u tubu hè fattu, a strata di schermatura interna di a parte di u connettore di a parte di u cunduttore deve esse restaurata quandu facia u connettore.I schermi di u semiconductor internu di u cable deve esse lasciatu per fà una parte di u cunnessu nantu à u cunnessu nantu à u cunnessu pò esse cunnessu à l'altri.

6.Trattamentu schermu semiconductor esterni.U schermu di semiconductor esternu hè un materiale semiconductor chì affetta l'effettu di un campu elettricu uniforme in l'esterno di u cable è u connettore.Cum'è a schermatura di i semiconduttori internu, ghjoca un rolu assai impurtante in i cavi è i ghjunti

7.Metal shielding è trattamentu grounding.Quandu u cable falla, hà a capacità di trasmette a currente di cortu-circuit in pocu tempu.U filu di terra deve esse fiduciale per saldare.A scumatura metallica è e bande di armatura nantu à a scatula è i cavi in ​​i dui estremità di u cable di scatula deve esse affidabili.

微信图片_20221114165658微信图片_20221114165653微信图片_20221114165646


Tempu di Postu: Nov-14-2022
Chat in ligna WhatsApp!